Kek Kahwin


Kek Kahwin stacked
Kek choc brownies

Kek kahwin order dari Tinie untuk majlis adiknya di Tepoh. Hari yg sungguh bersejarah rasanya pada hari itu. Sebabnya aku kena deco 2 kali kek yg sama dan 2 kali deliver ke rumah pengantin. Semuanya gara-gara kek terbalik..Aduss rasa mcm nak nangis bila tgk kek terbalik tu. En hubby dah cukup berhati-hati bawak kereta sampai kita org di hon berkali2 sepanjang jalan sebab terlalu perlahan, tapi nak buat camner kek tu nak terbalik jugak. Mungkin selepas ini aku patut mempertimbangkan semasak-masaknya kalau nak deliver kek kahwin lagi. Apa-apa pun terima kasih banyak Tinie yg amat memahami.

1 comments:

tinisazreena said...
January 18, 2013 at 11:03 AM

kek yang sedap..ramai sgt yg puji..time kasih byk2 kak.. :-)

Post a Comment

Anda mungkin meminati ini juga